مزایای وبلاگ نویسی برای صاحبان مشاغل کوچک


مزایای وبلاگ نویسی برای صاحبان مشاغل کوچک

آیا سودی در وبلاگ نویسی وجود دارد؟ البته که وجود دارد. کارآفرینان در سال های گذشته، تجارت خود را از طریق بازاریابی با تولید محتوا ترویج داده‌اند. شکل بازاریابی با تولید محتوا در طول چند سال گذشته دچار تغییرات چشم گیری شده است.

در مورد اختراع دستگاه چاپ ، تاثیر عظیم تلویزیون و سپس ظهور فن‌آوری‌های دیجیتال فکر کنید . یک روند مشترک در طول این تکامل وجود دارد، این واقعیت که شرکت‌ها به طور مداوم روش‌های بهتری برای ارایه بیشتر به مشتریان پیدا کرده غیر قابل انکار می باشد.

رسانه های دیجیتال که وبلاگ نویسی و تولید محتوا در سایت را انجام می‌دهد و برای کسب‌وکار خود ارزش ایجاد می‌کنند.

می‌خواهیم مزایای وبلاگ نویسی را  به صاحبان کسب‌وکار ها نشان دهیم که چرا باید یک وبلاگ داشته باشید، ما چند نکته برای شما داریم که به شما کمک می‌کند تمام تلاشتان را برای تولید محتوا در وبلاگ و سایتتان بگذارید.

برهه ای از تاریخ که تنها راه تاثیرگذاری بر یک فروشنده , جستجوی آگهی چاپی در یک روزنامه محلی بوده، یا معرفی محصول جدید در تلویزیون. رونق داخلی برای صاحبان کسب‌وکار بسیار تغییر کرد . و مهم‌تر از همه اینکه چگونه تجارت خود را تبلیغ می‌کنند تا خریداران را تشویق به خرید کنند.

تبلیغات شرکت ژیلت به روش های سنتی

امروزه آژانس های تبلیغاتی به چیزی بسیار پیچیده‌تر اتکا می‌کنند که ارزش ایجاد می‌کند . اگرچه دامنه تبلیغات آنلاین بسیار زیاد است , ما باید بر روی موضوع بلاگ نویسی تمرکز کنیم و چه مزایایی برای صاحبان کسب‌وکار ایجاد می‌کند.

وبلاگ نویسی برای صاحبان مشاغل

به عنوان یک صاحب کسب‌وکار ، اگر شما از مزایای وبلاگ نویسی آگاه باشید، چیزی برای ترسیدن وجود ندارد . شما در مکان درستی هستید !

۴۳ درصد از صاحبان کسب‌وکار می‌گویند که نمی‌دانند بلاگ نویسی چیست یا به طور فعال برای کسب‌وکار خود محتوا تولید نمی‌کنند . در این عصر بازاریابی آنلاین ، این کسب و کارها احتمالا ًدر رقابت سنگین با رقیبان شکست خورده و ناپدید شده .

۵۵ درصد از آن‌هایی که تولید محتوا می‌کنند ، از آن به عنوان استراتژی بازاریابی داخلی شان استفاده می‌کنند و می‌گویند از آن سود برده‌اند .

وبلاگ نویسی برای صاحبین کسب‌وکار

وبلاگ مجموعه‌ای از افکار ، حقایق و نظرات تخصصی مربوط به کسب‌وکار ، صنعت و یا شنوندگان آن است . این یک سند نوشتاری است که به صورت آنلاین دیده می شود و می‌تواند توسط هر کسی که از وب سایتتان دیدن می‌کند قابل‌دسترس باشد .

اینترنت انقلابی ایجاد کرده‌است که صاحبان کسب‌وکار در مورد تبلیغات فکر می‌کنند . انحصار تبلیغات از دست نشریات و رسانه های دولتی و خصوصی خارج شده است .

وبلاگ نویسی در هر موقعیتی امکان پذیر است .

با دریافت راه‌های مختلف برای جمع‌آوری اطلاعات ، این امر باعث شده‌است که شرکت‌ها تجدید نظر کنند و اغلب استراتژی بازاریابی داخلی خود را مجدداً بازبینی کنند .

بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر یک استراتژی را امتحان می‌کنند که در آن مشتریان به جای آن‌ها فروش را از طریق راهبردهای خارجی برای گسترش آگاهی در مورد محصولات خود به فروش می‌رساند .

به نظر ما این یکی از بزرگ‌ترین فواید وبلاگ نویسی است . تغییر در نحوه ارتباط بین مشتری و فروشنده بوده.

کسب و کارهایی که محتوای منظم را منتشر می‌کنند , ترافیک و تعامل بیشتری دریافت می‌کنند

جانلی گرافیک

وبلاگ نویسی به کاهش هزینه‌های بازاریابی کلی کمک می‌کند بیش از ۹۰ % شرکت هایی که تولید محتوا را در سایت خود در اولویت قرار داده باز خورد فروش بیشتری نسبت به همکاران خود که به طور سنتی تبلیغ کرده داشته اند. دیدگاه خود را نسبت به تبلیغات تغییر داده، اگر وب سایتی دارید که بخش وبلاگ را جدی نگرفته اید و صرفا به معرفی محصولاتتون بسنده کردید، تغییر را در اولویت قرار داده و از همین امروز وبلاگ نویسی را مهم ترین نقطه استارت برای شروع پر قدرت کسب و کارتان قرار دهید. در صورتی که احساس می کنید برای داشتن وب سایتی که در وبلاگ نویسی موفق باشد یا حتی سایتی برای کسب و کارتان در نظر نگرفته اید با ما در ارتباط باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند . ارتباط با جانلی گرافیک

منبع : ترجمه اختصاصی جانلی گرافیک از وب سایت مارکتینگ lyfemarketing

آموزش

محتواوبلاگ نویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *